هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد

هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین آغاز به کار کرد

مراسم هم‌اندیشی علمی زیارت اربعین، روابط میان فرهنگی و همزیستی اجتماعی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید مجید امامی صبح پنج‌شنبه ۲۶ مهر در هم‌اندیشی زیارت اربعین که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با تأکید بر اینکه باید از فرصت عظیم و بزرگ استفاده کنیم اظهار کرد: باید مراقب باشیم که این فرصت تبدیل به تهدید نشود و باید از این ظرفیت و فرصت عظیم استفاده کنیم.
وی افزود: برنامه‌ریزی و زمان‌بندی این مراسم، بسیار مبتکرانه انجام شده است و امیدواریم که این مراسم تاثیرات بسیار زیادی داشته باشیم و بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.
دبیر همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین عنوان کرد: در پایان این مراسم تلاش خواهیم کرد که از پنل‌ها و کمیسیون‌های برگزار شده یک کتاب تولید و عرضه کنیم و در نهایت امیدواریم که بتواینم از این مراسم نهایت بهره و استفاده را ببریم.
در ادامه حبیب احمدزاده با بیان اینکه باید تصمیماتی که گرفته می‌شود را اجرایی کنیم اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها و کمیسیون‌ها تنها در صورتی تاثیرگذار است که تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی که در این مراسم‌ها گرفته می‌شود، اجرایی و عملی شود.
وی افزود: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم، باید تلاش کنیم تا مردم به ویژه نسل جوان را جذب کنیم.
این مستندساز مقاومت خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به اهدافی که داریم تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم و از تمام توان خود استفاده کنیم.


| شناسه مطلب: 90996




اربعین



نظرات کاربران