معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور

معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی معرفی امام حسین (ع) را به دنیا زمینه ساز ظهور و وظیفه همگان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان سیستان و بلوچستان در سخنرانی مراسم نماز جمعه این هفته زاهدان با اشاره به اهمیت اطعام در احادیث از مردم مهمان نواز زاهدانی دعوت کرد در امر میزبانی از زوار پاکستانی اربعین حسینی سهیم باشند.


وی ضمن اشاره به حضور هزاران نفر از زوار پاکستانی در شهر زاهدان از مردم خواست  فراهم کردن امکان اسکان این زائران و  کمک های نقدی به ستاد اربعین را در اولویت قرار دهند.


حجت الاسلام و المسلمینفقیهی تعداد زائرانی را که در شب های آینده در زائرسرای امام رضا ساکن خواهند بود حدود  6000 نفر تخمین زد.


وی با اشاره به اینکه حضرت مهدی (عج) در زمان ظهور خود را فرزند امام حسین معرفی خواهند کرد، گفت: قظعا جهانیان باید در آن زمان امام حسین را بشناسند و اربعین فرصتی عظیم برای این هدف است.


وی تصریح کرد: معرفی امام حسین به دنیا زمینه ساز ظهور و وظیفه همه ماست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران