آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه

آغاز محافل قرآنی اربعین 97 از سرزمین چذابه

سفر کاروان نور اربعین 97، از امروز و با اعزام اعضای این کاروان به اهواز و اجرای برنامه در محافل انس با قرآن کریم در مراسم اربعین حسینی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کاروان قرآنی نور اربعین 97، سفر کاروان نور اربعین 97، از امروز و با اعزام اعضای این کاروان به اهواز و اجرای برنامه در محافل انس با قرآن کریم در مراسم اربعین حسینی آغاز خواهد شد.


بر اساس این گزارش، قراء محترم آقایان احمدی وفا، فردی، پوراحمدی، سیدکریم موسوی، سیدمصطفی حسینی، سیدجاسم موسوی، وحید خزایی، محسن رشیدی، مهدی علم خواه، مهدی تاجور، یوسف قنبری، علی شکفته و مسعود موحدی راد، همچنین اعضای گروه‌های تواشیح الوارثین البرز و ثقلین یزد، به همراه مسئولین هماهنگی گروه‌های قرآنی اعزامی و همچنین مستند سازان رسانه، نخستین گروه از کاروان قرآنی اعزامی به عتبات عالیات هستند که برنامه تلاوت خود را در موکب‌های پیش بینی شده، از امروز آغاز خواهند کرد.


گفتنی است، اعضای گروه تواشیح مشکات خوزستان نیز در اهواز به جمع کاروان نور ملحق خواهند شد.


بدین ترتیب، نخستین محفل کاروان نور امشب و پس از نماز مغرب و عشاء، در چذابه و به میزبانی کانون فرهنگی هنری ولایت، موکب مصباح الهدی، با حضور آقایان احمدی وفا و سید کریم موسوی و گروه مشکات خوزستان با حضور خیل عظیم مشتاقان زیارت اربعین برگزار خواهد شد. تعزیه خوانی، سوگواری و سخنرانی در مدح اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این محفل خواهد بود.


در محفل دیگری که برای امشب پیش بینی شده، آقایان جعفر فردی، و گروه الوارثین البرز، بعد از نماز مغرب و عشاء به میزبانی کانون فرهنگی هنری اهلبیت (ع) آبادان و در موکب حبایب زینب و عشاق الولایه واقع در شلمچه و در موقعیت آبادان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.


محفل سوم امشب نیز ساعت 21:30 به میزبانی کانون امام رضا وعلی بن ابیطالب در موکب امام رضا (ع) با حضور آقای علی شکفته و گروه تواشیح ثقلین یزد برپا می‌شود.


گفتنی است، موکب‌های یاد شده در مرزهای ایران و عراق از اول صفر به همت عاشقان اباعبدالله (ع) برپا و تا بعد از اربعین حسینی پذیرای زائرین اربعین خواهند بود. در این موکب‌ها خدمات مختلفی از جمله برنامه‌های فرهنگی قرآنی، سخنرانی، کارگاه نقاشی، مسابقه دل نوشته (توصیف حضور)، کتابت و خوشنویسی، اقامه نماز جماعت و... ارائه می‌شود. 


یادآور می‌شود، کاروان نور امشب از مرز عراق عبور و به سمت نجف اشرف عزیمت خواهد کرد.


| شناسه مطلب: 91048




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران