یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد

یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شد

دبیر ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سماح تا کنون یک میلیون و 450 هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شهریار حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان آغاز نام نویسی تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر از ایرانیان برای زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
وی اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته، در 24 نقطه از کشور روادید صادر می شود که شامل 20 دفتر موقت و چهار کنسولگری در استانهای کرمانشاه، اهواز، تهران و مشهد کار صدور روادید را انجام می دهند.
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: زائران ایرانی برای حضور در آیین معنوی زیارت کربلا همزمان با اربعین فقط باید از طریق سامانه سماح برای دریافت روادید ثبت نام کنند.
سال گذشته بیش از 2 میلیون زائر ایرانی برای حضور در آیین جهانی اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شدند.
مسافت پیاده ‌روی اربعین میان دو شهر نجف و کربلا حدود 80 کیلومتر است و هزار و 452 ستون در این مسیر وجود دارد که فاصله بین هر ستون 50 متر است.
برای پیاده ‌روی کل مسیر زمانی در حدود 20 تا 25 ساعت لازم است و بهترین زمان برای شروع این پیاده روز 16صفر است.


| شناسه مطلب: 91065




اربعین



نظرات کاربران