صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی

صدور بیش از 33000 ویزا برای زائران اربعین دراستان مرکزی

مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم و حج و زیارت استان مرکزی از دفترکنسولگری موقت عراق و فرآیند ثبت نام  و صدور ویزا برای زائران اربعین دراین استان ، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک، حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه مسؤول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم به همراه آقای اسکندی مدیر حج و زیارت استان مرکزی با حضور در دفتر کنسولگری موقت عراق از فرآیند ثبت نام و صدور ویزا برای زائران اربعین  در این استان بازدید کردند.
مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم استقبال و حضور پرشور و چشمگیر زائران در مراسم اربعین را توفیق الهی دانست و افزود: در روند صدور ویزا هرچه سرعت کار بیشتر شود، زائران بیشتری می توانند از این فیض بهره مند ‌شوند.
در ادامه آقای طاها علی الربیعی مسئول دفترکنسولگری دفتر موقت عراق در اراک از روند صدور ویزا و آمار روزانه گزارشی ارائه داد .
وی ابراز داشت: تاکنون 33644 ویزا برای زائران و مشتاقان زیارت اربعین حسینی صادر شده است.
در این نشست ضمن بررسی مشکلات، مسئول بعثه راه کارهای برون رفت از مشکلات و نکاتی را که به تسریع در روند صدور ویزا منجر خواهد شد ، ارائه کرد .
گفتنی است دفتر سرکنسولگری موقت عراق برای اولین بار در استان مرکزی مستقر شده است و زائران استان های قم و لرستان نیز از خدمات کنسولی آن بهره مند می شوند .   



 


| شناسه مطلب: 91085




اربعین مرکزی



نظرات کاربران