استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر

استقبال زائران غیرایرانی از قرارگاه اربعین استان قم-تصاویر

روزانه بالغ بر 9هزار نفر از زائران اربعین حسینی در قرارگاه اربعین استان قم پذیرایی و اسکان داده می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان قم روز دوشنبه سی‌ام مهرماه از قرارگاه اربعین استان قم بازدید کرد.


در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه موقت شهر قم، نیز حضور داشت حجت الاسلام عسکری علویه از روند خدمات رسانی قرارگاه اربعین برای زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی گزارشی ارائه کرد.


حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه در این بازدید با چند تن از زوار خارجی کربلای معلی نیز در این قرارگاه گفتگو کرد و نظر آنان را در مورد نحوه خدمات رسانی این قرارگاه جویا شد.


گفتنی است این قرارگاه از پنجم صفر فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان ماه صفر برای زائران ایرانی و خارجی برنامه های متنوعی را ارائه خواهد کرد. همچنین از غرفه های این قرارگاه می توان به غرفه های: روایتگری مصور عاشورا به 4 زبان، توزیع محصولات فرهنگی، نائب الشهید، نمایشگاه عکس و شهدای مدافع حرم فاطمیون، امر به معروف و نهی از منکر، طرح تبیین منظومه فکری رهبری، موکب درمانی، آرایشگاه و خیاطی اشاره کرد.


همچنین قرارگاه اربعین استان قم که در چند نقطه شهر قم از قبیل حرم مطهر، مصلی قدس، مسجد مقدس جمکران در جهت خدمات رسانی به زائران فعالیت دارد روزانه برای بالغ بر 9هزار نفر زائر از کشورهای پاکستان، هندوستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان پذیرایی و اسکان دارد و همه روزه از ساعت 15 عصر برنامه های ویژه روایتگری حماسه عاشورا، سیره شهدا، سخنرانی و مداحی به زبانهای اردو، پشتو، انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی برای زائران اجرا می کند که مورد استقبال زائران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.


بر پایه این گزارش، مسئول قرارگاه اربعین استان قم از خیرین و آرزومندان به زیارت حضرت  اباعبدالله الحسین علیه السلام خواست تا نذورات و کمکهای مالی خود را جهت ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین حسینی به شماره حساب بانک شهر 100404040 یا شماره کارت 5047061032753150 یا شماره شبای IR550610000000000100404040 واریز نمایند.




نظرات کاربران