احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد

احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی شهر مشهد

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از احداث 6 ایستگاه مردمی استقبال از زائران دهه آخر صفر در مبادی ورودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بابیان اینکه در کمتر از یک هفته دیگر شاهد بزرگ‌ترین پویش و حرکت مردمی خواهیم بود،گفت: وظیفه ما ساماندهی و تسهیل‌گری امور است و در همین راستا ستاد اجرایی و کمیته‌هایی ذیل آن تشکیل‌شده که این کمیته‌ها شامل برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی خدمت‌رسانی، ارزیابی و... است.


وی در ادامه کاهش تصدی‌گری توسط شهرداری، زمینه‌سازی برای مشارکت‌های مردمی، برند سازی در جهت توسعه گردشگری، رشد و ارتقای فرهنگ شهروندی و معرفت افزایی را به‌عنوان رویکردهای اجرایی دهه پایانی صفر برشمرد.


شالچیان ابراز کرد: برگزاری جلسات مستمر درون‌سازمانی با حضور خانواده شهرداری در کمیته برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات برون‌سازمانی با سایر نهادها و جلسات مستمر دیگری با مناطق 13 گانه ازجمله برنامه‌های آمادگی برای دهه آخر صفر است.


به گفته وی تبلیغات میدانی و اکران آن به‌صورت بیلبورد و رولاب، تشکیل ستادهای خبری، کمپین‌ها، درج در سایت های مجازی و ارسال پیامک ازجمله اقدامات شهرداری در کمیته‌های اطلاع‌رسانی بوده است.


معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین همایشی با عنوان شور خدمت فرهنگ میزبانی در 12 آبان ماه در تالار شهر برگزار خواهد شد.


شالچیان تأکید کرد: تهیه مستند مردمی از فعالیت‌ها و پویش آنان و بدرقه زائران از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که شهرداری انجام خواهد داد.


وی افزود: تمام مردم شهر مشهد باید به شهروندبودن خود افتخار کنند، به همین منظور سایت و ربات تلگرامی مشهدی شو ایجاد گردیده است و دلیل انتخاب این نام این بوده است که تا زمانی که نتوانیم شهروند خوبی باشیم، نمی‌توانیم میزبانان خوبی باشیم.


شالچیان در ادامه خاطرنشان کرد: هریک از شهروندان سفیرانی شایسته و میزبانان این شهر هستند.


وی اضافه کرد: شهروندان به‌عنوان خادمان افتخاری زائران امام رضا (ع) در دهه آخر صفر امسال، می‌توانند برای ثبت‌نام عدد 8 را به سامانه پیامکی 100081 ارسال یا با شماره تلفن 3135 خدمات گردشگری و زیارت تماس حاصل کنند.


معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق 13 گانه و سایت mashhadishi.ir مراجعه کنند.


به گفته شالچیان، امسال تمامی ایستگاه‌ها به‌صورت مشارکتی و مردمی احداث‌شده که شامل 6 ایستگاه در محورهای کلات، سرخس، نیشابور، قوچان و پل شهدا در مبادی ورودی است؛ همچنین 18 ایستگاه حمایتی دیگر نیز در منطقه وجود دارد.


وی افزود: شهرداری صرفاً نگاه کمکی و نظارتی را دارد چراکه مردم بهتر از هرکسی می‌توانند ساماندهی کنند.


شالچیان در ادامه یادآور شد: بحث مدیریت هزینه در اقدامات دهه آخر صفر از دیگر مواردی است که امسال صورت گرفته که به کاهش 30 درصدی منجر گردیده است و هزینه این کاهش به دیگر پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری تزریق خواهد شد.


وی ابراز کرد: مدال شهروند مهمان‌نواز با در اختیار قرار دادن قسمتی از مبادی ورودی برای اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار از دیگر مواردی است که انجام می‌گیرد.


| شناسه مطلب: 91098




مشهد مقدس



نظرات کاربران