گردهمایی رهروان راه زینب(س) برگزار شد

دومین گردهمایی رهروان راه حضرت زینب کبری(س) با شعار «ما رایت الا جمیلا» ابتدای این هفته به همت کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، دومین گردهمایی رهروان راه حضرت زینب کبری(س) با شعار «ما رایت الا جمیلا» ابتدای این هفته به همت کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی استان تهران برگزار شد.


این گردهمایی با حضورمسوول  کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان تهران و جمع کثیری از اساتید، مبلغان و طلاب در حوزه علمیه کوثریه تهران برگزار شد.


در این جلسه پس از تلاوت چند از آیات قرآن توسط قاری و حافظ قرآن و پخش کلیپ «ما رایت الاجمیلا» خانم ریاضی مسوول کارگروه بانوان به تشریح ابعاد پیاده روی اربعین پرداخته و آن را زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و قیام حضرت مهدی(عج) برشمرد.


وی در ادامه این جلسه به برخی از نکات امنیتی در سفر اشاره نموده و از مبلغین خواستند که با چهار مولفه به این سفر معنوی بروند؛


  1. آموزش به زائران در زمینه آشنایی با آداب و رسوم مردم عراق و شناخت عراق
  2. انجام فعالیت های فرهنگی
  3. استفاد ه ازطرح‌ چهره به چهره
  4. سخنرانی پیرامون مباحث سبک زندگی

در پایان در یک حرکت خودجوش توسط اساتید، مبلغین و طلاب به  ۴ نفر از طلاب و مبلغان که برای اولین بار به این سفر روحانی مشرف می شوند  کمک هزینه سفر اربعین به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران