تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد

تکریم از موکب داران عراقی در کربلا ادامه دارد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق باحضور در چند موکب عراقی در کربلا ، از تلاش آنان در ارائه خدمات به زائرین اربعین تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری هر روز با حضور در تعدادی از مواکب عراقی در کربلا از تلاش موکب‌ داران عراقی و مردم این کشور در میزبانی از زائران حسینی تقدیر می کند.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در این دیدارهای صمیمانه ، ضمن خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات خادمانی که مقدمات حضور زوار اباعبدالله الحسین (ع) را در پیاده روی اربعین مهیا می کنند، میزبانی مردم عراق را کریمانه و ستودنی توصیف و تصریح کرد: هیچ بیان ، زبان ، قلم و فیلم و تصویری نمی تواند عمق عشق ، علاقه و ارادت شما را به امام حسین (ع)  متجلی سازد.


وی ادامه داد: طرح تکریم موکب‌ داران عراقی سومین سال است که به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین اجرا می شود.


در این دیدارها مسئولان مواکب عراقی دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در باره راهکارهای ارائه خدمات مناسب تر به زائران بیان کردند و حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نیز در خصوص حل برخی مشکلات آنان را راهنمایی کرد.
بر پایه این گزارش ، نکته جالب در تمامی این بازدیدها، درخواست موکب داران برای دیدار با مقام معظم رهبری بود و همگی خواهان ابلاغ سلام شان به رهبر معظم انقلاب و دعای خیر ایشان  بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران