راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است

راهپیمایی عظیم اربعین پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه بناب گفت: راهپیمایی عظیم مردم در اربعین و در کربلا پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: این مصیبت فراموش نشدنی است و در هر مقطعی اگر لازم باشد، باید عاشورا تکرار شده و به جامعه تسری یابد.


وی با بیان اینکه لازمه پیام عاشورا، بصیرت است، تصریح کرد: احتمال اینکه صحنه عاشورا تکرار شود، وجود دارد ولی این بار سرنگونی یزیدیان را به دنبال خواهد داشت.


خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: همواره باید حیله و نقشه دشمن را شناخت و متناسب با نقشه‌های آنان اقدام کرد.


باقری‌بنابی با تأکید بر ضرورت عبرت‌آموزی از اهداف قیام عاشورا یادآور شد: درس عاشورا به ما می‌آموزد که ننگین‌ترین مرگ قبول ذلت در برابر طاغوت است، از این رو در راه حق باید پافشاری و در برابر ظالم ایستادگی کرد و مصلحت‌اندیشی هیچ‌وقت جواب نداده و نخواهد داد.


وی با اشاره به اینکه هجمه دشمن به این ملت، هجمه روانی و هجمه اقتصادی است؛ گفت: باید فهمید که به حول و قوه‌الهی دشمن در هر دو جبهه مغلوب و سرخورده خواهد شد، مشروط به اینکه ما مردم نیز نقطه ضعف از خود نشان ندهیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم در اربعین حسینی(ع) اذعان کرد: راهپیمایی عظیم مردم در اربعین و کربلا پاتک مناسب به توطئه‌های جنگ‌نرم دشمنان است و وقت آن رسیده است که ملت ایران وارثان خون شهیدان کربلا، شهیدان دفاع مقدس و مخصوصاً وارثان خون شهدای مدافع حرم باشند.چرا که امنیت امروز حاکم بر کشور مرهون خون پاک این عزیزان است.


باقری‌بنابی بیان کرد: در شرایط کنونی باید با مشت محکم، یک دل و یک جهت از وارثان شهدا و خون شهدا پاسداری کرده و توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.


وی، در ادامه از راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به عنوان یک حماسه و نمایش عظیم فرهنگی بزرگ یاد کرد و خاطرنشان کرد: این امر رمز جاودانگی نهضت عاشورای حسینی(ع) است، از این رو دشمن از این حرکت عظیم مردم به شدت ترس و واهمه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران