برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع)

برگزاری نمایشگاه کتاب برای زائران امام حسین(ع)

نمایشگاه کتاب اربعینی با توزیع ۱۰ هزارجلد کتاب «به صحرا شدم، عشق باریده بود« به قلم غلامعلی حداد عادل و کتاب‌های عاشورایی دیگر در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایشگاه کتاب‌های اربعینی با ارائه بیش از ۱۰۰ عنوان اثر عاشورایی از نویسندگان مختلف کشور و توزیع ۱۰ هزارجلد کتاب «به صحرا شدم، عشق باریده بود...» به قلم غلامعلی حداد عادل بین زوار اربعین آماده خدمت‌ رسانی فرهنگی به عاشقان اباعبدالله الحسین است.
در این نمایشگاه، علاقه‌مندان می‌توانند ضمن خرید کتاب، به بحث و تبادل نظر پیرامون این آثار بپردازند. نمایشگاه کتاب اربعینی، از ۲۷ مهر تا ۸ آبان در تمام مرزهای خروجی کشور فعال است. 


قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین به عنوان پشتیبان ستاد مرکزی اربعین و در طول سیاست‌های مصوب آن، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ایام سوگواری اربعین حسینی از ۲۷ مهر تا ۸ آبان با مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار زائران اربعین حسینی خواهد بود. این قرارگاه به ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران، ستاد بازسازی عتبات، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیروی مقاومت بسیج برپا شده است.


منبع:مهر


| شناسه مطلب: 91169




اربعین کتاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران