سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین

سنگ تمام عراقی ها برای زائران اربعین

بار دیگر با آمدن اربعین و طنین لبیک به «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) زائران بسیاری از ایران و دیگر کشورهای جهان به عتبات عالیات روانه شده‌ و مردم عراق سفره مهربانی‌ را برای آنها پهن کرده‌اند.

هرچه به اربعین حسینی و برپایی بزرگ ترین اجتماع مذهبی مسلمانان جهان در کربلای معلی نزدیک  می شویم، میهمان نوازی مردم عراق از زائران شهر عاشقی ، کربلای معلی بیشتر می شود.
مردم عراق به عنوان میزبانان اصلی مراسم باشکوه اربعین برای پذیرایی و خدمت رسانی به ارادتمندان و زائران سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) ، هر آنچه دارند به میدان آورده اند و در پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) و میهمانان خود همچون سال های گذشته  پرشور حضور دارند. 
زائران پیاده اربعین از زمان حرکت خود به سمت کربلا تا زمانی که به سمت شهر و دیار خود باز می گردند ، با کرم و میهمان نوازی مردمی روبرو هستند که سفره مهربانی خود را پهن کرده و به زائران امام حسین (ع) خدمت واحترام می کنند.
با آمدن اربعین و طنین لبیک به «هل من ناصرینصرنی امام حسین» از جنوبی ترین شهرهای عراق تا شمال بغداد، کودکان و مردان و زنان عراقی درمسیر پیاده روی با آنچه در توان دارند به راهپیمایان خدمت می کنند و می خواهند در ثواب پذیرایی از زائران اربعین شریک شوند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران