ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران

ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین در موکب اهالی مازندران

250 نفر از اهالی بابل درموکب فاطمه الزهراء به زائران اربعین درکربلا خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی حج، برپا کنندگان موکب فاطمه الزهراء با هماهنگی استانداری کربلا امسال در ورزشگاه المپیک این شهر امکانات خوبی را برای پذیرایی از زائران فراهم کرده اند.
موکب فاطمه الزهراء با کمک مالی خیرین شهر بابل راه اندازی شده  و هر زائر می تواند سه روز از خدمات آن استفاده کند.
دراین موکب علاوه بر پذیرایی، خدمات درمانی و بهداشتی به زائران ارائه می شود و ظرفیت اسکان 4 هزار نفر فراهم شده که در روز‌های نزدیک به اربعین حسینی  تا 7 هزار نفر افزایش می‌یابد.
محمد حسین طبرستانی مدیر اجرایی موکب فاطمه الزهراء استان مازندران ، خدمات این موکب را عمومی دانست و گفت: خدماتی که این موکب ارائه می دهد موجب جلب اعتماد خیرین شده و نذورات مردمی امسال نسبت به سال قبل رشد بسیار قابل ملاحظه ای داشته است.
وی با اشاره به اینکه خادمان این موکب، خدمت به زائران امام حسین را برای خود افتخار می دانند، افزود: تلاش داریم که یک حسینیه دائمی در شهر کربلا ایجاد کنیم .
بر پایه این گزارش 90 نفر از اهالی شهرستان های نور و محمودآباد نیز درموکب باب الحوائج به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند.
برپا کنندگان موکب باب الحوائج از دو هفته مانده به اربعین برای آماده سازی این موکب که هزینه های آن از طریق کمک های مردمی تامین می شود به کربلا مشرف شده اند. 
بگفته رستم عبدی مدیر اجرایی موکب اهالی شهرستان های نور و محمودآباد این دومین سالی است که موکب باب الحوائج با همکاری مسئولان شهر کربلا در دبیرستان دخترانه النجاح برپا می شود و با ارائه خدمات مختلف تلاش می کند تسهیلات مناسبی را برای زائران حسینی فراهم کند. 
وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده به زائران برای بهره گیری از ثواب و مزد معنوی آن است، افزود: به جز آب آشامیدنی بقیه مواد مصرفی در این موکب از ایران خریداری و به کربلا حمل شده است و تا یک روز بعد از اربعین هم  به زائران خدمات ارائه می دهیم.
وی افزود: برای بیش از هزار زائر زن و مرد در این موکب محل استراحت آماده شده و می توانند به مدت دو روز از خدمات این موکب استفاده کنند.
بر پایه این گزارش، در این موکب ها هر ظهر و شب برنامه های سخنرانی و ذکر مصیبت با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشورپس از نماز برقرار است.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران