جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر

جلسه «شورای فرهنگی» بعثه رهبری در مکه ویژه «نوروز» برگزار شد + تصویر

جلسه شورای فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برای هماهنگی مراسم دعا و نیایش زائران ایرانی در لحظه تحویل سال 1390 در کنار کعبه معظمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه ،  مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در مقر این مجموعه در هتل دار هادی، جلسه شورای فرهنگی را برای فراهم کردن مقدمات مراسم دعا و نیایش زائران ایرانی در لحظه تحویل سال نو خورشیدی برگزار کردند.
این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «خادمی دستجردی» ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه «حبیبی تنها» نماینده سازمان حج و زیارت در مکه، «علی اصغری» مدیر ستاد عملیات عمره مکه مکرمه و جمعی از کارشناسان فرهنگی برگزار شد.
بنا بر این گزارش، این نشست برای هماهنگ کردن کاروانهای مختلف زائران و عمره گزاران ایرانی حاضر در مکه مکرمه که لحظه سال نو میلادی را قصد دارند در کنار حرم امن الهی در مسجدالحرام حاضر باشند برگزار شد تا زائران ایرانی به شکلی منسجم تر دعا و نیایش تحویل سال را برگزار کنند.
در این نشست مقرر شد که هماهنگی ها در چند سطح به عمل آید که از جمله آن روحانیون کاروانها، مدیر کاروانها، و مسئولان فرهنگی و عمره دانش آموزی و دانشجویی هستند.
همچنین مقرر شد که نشستی سراسری با حضور روحانیون، مدیران ثابت، مدیران راهنمای کاروانها و مسئولان فرهنگی هتلهای محل اقامت زائران و مسئولان عمره دانش آموزی و دانشجویی و کارشناسان عمره در روز شنبه آینده در هتل دارهادی مقر بعثه رهبری در مکه مکرمه برگزار شود و هماهنگیهای نهایی در آن صورت پذیرد.
همچنین در این جلسه بر هماهنگ کردن کاروانهای عمره گزاری که یک و دو شب قبل از تحویل سال وارد مکه مکرمه میشوند نیز تاکید شد.

 

image_20113191252546561.jpg


image_20113191252546562.jpg


image_20113191252546713.jpg


image_20113191252546714.jpg


image_20113191252546875.jpg



| شناسه مطلب: 9123







نظرات کاربران