نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود

نماینده بعثه در مدینه : مقدمات نیایش بیشتر زائران در حرم پیامبر (ص) فراهم شود

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از مدیران راهنمای کاروانها و روحانیون خواست تا زائران خود را در تشرف به شهر رسول الله (ص) بیشتر تشویق به زیارت ، قرائت قران و نماز در حرم شریف نبوی نمایند .

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از مدیران راهنمای کاروانها و روحانیون خواست تا زائران خود را در تشرف به شهر رسول الله (ص) بیشتر تشویق به زیارت ، قرائت قران و نماز در حرم شریف نبوی نمایند .
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ،  حجت الاسلام و المسلمین " نجف نجفی روحانی " گفت که اقامه نماز در حرم شریف پیامبر گرامی اسلام برطبق احادیث و روایات وارده 10 هزار برابر بیشتر ثواب دارد .
وی همچنین از مدیران راهنمای کاروانهای عمره گزار خواست تا زائران خود را بدون اینکه برای دیگران ایجاد مشکل کنند و یا مانعی درآمد و شد دیگر زائران بوجود بیاورند  ، به زیارت بقیع شریف و ائمه اطهار(ع) ببرند و از تجمع در محدوده معروف به بین الحرمین خودداری کنند.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت که در مورد فضیلت زیارت نامه خواندن ، اقامه نماز و یا قرائت قران در بین الحرمین حدیث ، روایت و یا نقل مستندی وجود ندارد و اصولا این محل فقط محدوده ای بین حرم شریف پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد بن مصطفی (ص) و قبرستان بقیع است و شان خاص و یژه ای ندارد.
وی این نکته را از آن رو برای مدیران راهنمای کاروانهای عمره گزار دراولین جلسه فرهنگی آنها در بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره مطرح کرد که به گفته او استقرار زائران در محدوده موسوم به بین الحرمین موجب مزاحمت برای دیگر می گردد و این همان امری است که سلفی ها به دنبال آن هستند ومی خواهند به این ترتیب زائران را از رفتن به بقیع و زیارت ائمه (ع) باز دارند.
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی همچنین از مدیران راهنمای کاروانها خواست تا با توجه به نزدیک شدن به حلول سال نو ، ترتیبی دهند تا زائران در فضایی معنوی درهتل های خود از فرارسیدن بهار و سال جدید استقبال کنند و گفت که چون لحظه تحویل سال درهای حرم شریف نبوی بسته ، و آمد و شد به آن محدود به یک در و آنهم برای آقایان است ، بهتر این می باشد که زائران بعداز تحویل سال و در وقت نماز صبح به حرم مشرف شده و برای سال جدید خود از وجود شریف رسول الله الاعظم (ص) برکت جویی کنند.
مراسم استقبال از سال نو در مدینه منوره با برنامه ریزی صورت گرفته و در فضایی کاملامعنوی  در هتل های محل اقامت تمامی زائران عمره گزار ایرانی و بامحوریت خود آنها برگزار می شود.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره از مدیران راهنمای کاروانها خواست تا در جلسات شورای فرهنگی هتل محل اقامت خود فعالانه تر شرکت کنند و برای شرکت زائران در آیین های همخوانی دعاهای کمیل و ندبه و نیز جلسات انس ومعرفت با اهل بیت (ع) همکاریهای بیشتری مبذول دارند.
وی از مدیران راهنمای کاروانها خواست تا موضوع  رعایت کامل تر حجاب را به خانم های زائر یادآوری کنند و گفت که به زائران توصیه شود از بحث با سلفی ها در تشرف به حرم پیامبر اکرم (ص) و بقیع شریف خودداری کنند وتاکید کرد ، قصد سلفی ها وقت گیری از زائران برای نپرداختن به زیارت است .
 گردهمایی فرهنگی مدیران راهنمای کاروانهای عمره گزار را بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از این پس هفته ای یک بار و در روزهای سه شنبه ذرسالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در هتل بدرالمحمدیه برگزار خواهد کرد.


| شناسه مطلب: 9124







نظرات کاربران