محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا

محفل قرآنی مشترک قاریان ایرانی و عراقی در کربلا

محفل انس با قرآن کریم با عنوان«القرآن الحسین یجمعنا» با حضور قاریان ایرانی و عراقی در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، محفل انس با قرآن کریم با عنوان «القرآن الحسین یجمعنا» با حضور قاریان ایرانی و عراقی ، شامگاه یکشنبه درهتل علی‌الدور محل استقرار کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلای معلی برگزار شد.
دراین محفل قرآنی حجج الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و جمعی از زائران ایرانی و عراقی حضور داشتند.
در ابتدای این محفل سید عادل الکربلائی از قاریان بین‌المللی عتبه حسینی و عباسی، سوره مزمل و ضحی را با صوتی دلنشین تلاوت کرد.
درادامه سید صلاح الکربلائی از قاریان برجسته عراقی و سید مصطفی حسینی و حمیدرضا احمدی وفا از قاریان ممتاز کشورمان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند که با استقبال زائران روبه‌رو شد. همچنین دراین محفل گروه تواشیح الوارثین استان البرز برنامه اجرا کردند.
این محفل قرآنی به صورت زنده از دو شبکه رادیویی اربعین و قرآن پخش می‌شد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران