رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود

رابط اهل سنت بعثه در مدینه : ماموریت اصلی پیامبر (ص) ترویج اخلاق حسنه بود

رابط اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت ؛ یکی از ماموریت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد بن مصطفی (ص) در مبعوث شدن ، ترویج اخلاق حسنه در جامعه بود.

رابط اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت ؛ یکی از ماموریت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد بن مصطفی (ص) در مبعوث شدن ، ترویج اخلاق حسنه در جامعه بود.
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، حجت الاسلام و المسلمین " ابراهیم غلامی دارابی " گفت : پیامبر گرامی اسلام در این مسیر سه گام اساسی و اصلی برداشتند که عبارت از هجرت به مدینه منوره واحداث مسجد قبا ، ایجاد صلح و دوستی بین دو طایفه اوس و خزرج و گام سوم برقراری عقد اخوت میان مهاجرین وانصار بود.
 وی که سه شنبه شب در جلسه ای از زائران اهل سنت از استان کردستان صحبت کرد ، از زائران خواست تا قدر حضور در شهر پیامبر (ص) را بدانند و اوقات خود را به اقامه نماز ، قرائت قران و زیارت بگذرانند و سعی نمایند برمعارف دینی خود بیفزایند.
 رابط اهل سنت در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت : مدینه شهری سرشار از پیام برای مسلمانان است. مدینه شهری است که در آن  رسول الله (ص) برای برقراری یک حکومت دینی برپایه عدالت و برادری ، میان مسلمانان اخوت و دوستی برقرار کردند.
 وی گفت که مسلمانان باید از این اقدام رسول الله (ص) درس بگیرند و به یاد داشته باشند که درهمه حال باید با یکدیگر ید واحده باشند.
 حجت الاسلام غلامی دارابی گفت : دشمن امروز از نقاط خلایی که میان امت اسلامی وجود دارد  ،  استفاده      می کند و میان آنها تفرقه می اندازد.مسلمانان بایداز حرکت های دشمن شناخت داشته باشند و بدانند که هدف آن از بین بردن همه ی مسلمانها اعم از شیعه و سنی و درگیر کردن آنها با هم است .
 وی از وحدت بالای اسلامی در میان ملت ایران ابزار خرسندی کرد و گفت که این زیست مسالمت آمیز و توام با احترام به یکدیگر می تواند سرمشق دیگر ملت های مسلمان باشد .


| شناسه مطلب: 9125







نظرات کاربران