تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی

تشکر آیت الله سیستانی از مسؤولان و زائران اربعین حسینی

نماینده آیت الله سیستانی از همه مسؤولان و زائران اربعین حسینی که در برگزاری این مراسم باشکوه قدم برداشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت السلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی شب گذشته در گفت وگو با سایت خبری «نون» عراق گفت: زیارت اربعین حسینی یک مدرسه تربیتی بسیار بزرگ است که ائمه اطهار (علیهم السلام) به آن سفارش کرده و علمای اسلام نیز بر استمرارش تاکید وافری انجام داده اند.


وی افزود: بیش از 14 میلیون زائر عراقی و خارجی بدون هر گونه مشکل امنیتی در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا کردند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: از همه مسؤولان موکب های حسینی، نیروهای امنیتی و درمانی و فعالان رسانه و آستان های مقدس عراق و هر شخصی که در این زمینه فعالیتی انجام داده است، تقدیر و تشکر می کنیم.


شایان ذکر است که مراسم اربعین حسینی روز گذشته با حضور میلیون زائر عراقی و خارجی در عراق برگزار شد. بیشتر زائران مسیر نجف به عراق را با پای پیاده به زیارت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مشرف شدند.


| شناسه مطلب: 91262







نظرات کاربران