نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد

نشست همفکری «استقبال از عید در سرزمین وحی» برگزار شد

نشست مشترک مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه و مسئولان ستاد عملیات عمره مکه مکرمه برای برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر برای استقبال از سال نو در مکه مکرمه برگزار شد.

نشست مشترک مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه و مسئولان ستاد عملیات عمره مکه مکرمه برای برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر برای استقبال از سال نو در مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، صبح امروز شنبه مسئولان بعثه و ستاد عملیات عمره مکه در مقر بعثه در هتل دارهادی شهر مکه گرد هم آمدند تا برای هماهنگی بیشتر جهت برنامه های زائران در مسجدالحرام در لحظه تحویل سال نو خورشیدی همفکری کنند.

حجت الاسلام «خادمی» نماینده بعثه و حجت الاسلام «عسکری» مسئول امور روحانیون بعثه، «علی اصغری» مدیر ستاد عملیات و «حبیبی تنها» نماینده سازمان حج و زیارت در مکه در این نشست حضور پیدا کردند.

این نشست با حضور جمع کثیری از روحانیون کاروانها برگزار شد.

در این نشست که تحت عنوان «نشست مشترک خادمان ضیوف الرحمن؛ برنامه بررسی استقبال از عید نوروز در سرزمین وحی» برگزار شد، حجت الاسلام خادمی با اشاره به پیام نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر اعلام کرد که روحانیون کاروان ها خود و زائران را تذکر بدهند که در موسم عمره از هر گونه اقدام تنش زا یا بحث سیاسی که جای آن در مراسم و مناسک عمره نیست بخصوص به هنگام لحظه تحویل سال جدید پرهیز کنند.

حجت الاسلام عسکری بهترین برنامه برای تحویل سال نو در مسجدالحرام را برگزاری مراسم سال گذشته دانست و اعلام کرد سال گذشته زائران، «طواف خانه خدا» در لحظه تحویل سال، «قرائت قرآن، دعا برای تعجیل فرج امام زمان» و «ادای نماز» را در راس برنامه های خود قرار دادند.

وی با اشاره به دعاهای زیادی که میتوان در لحظه تحویل سال قرائت کرد افزود که میتوان از دعاهای مأثور استفاده کرد و همچنین مسلمانان منطقه را نیز هم یاد کرد.

وی با تقدیر از مسئولان ستاد عملیات عمره در مکه مکرمه بر تنش زا نبودن برنامه ها برای تحویل سال نو تاکید کرد.
همچنین حبیبی تنها نیز درباره طرح هر مسئله فرعی که مربوط به عمره نباشد، صحیح ندانست و هشدار داد که روحانیون و زائران در خصوص مسائل حاشیه یا سیاسی سخنی مطرح نکنند تا مشکلی حادث نشود.

image_20113191430201711.jpg


image_20113191430201712.jpg


image_20113191430201873.jpg


image_20113191430201874.jpg



| شناسه مطلب: 9127







نظرات کاربران