46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند 46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند

46 زائر ایرانی در اربعین امسال جان باختند

مدیر اجرایی نمایندگی بیمه ایران در عراق گفت: امسال 46 زائر ایرانی در آیین اربعین حسینی  جان باختند.

عبدالنبی ساعدی در گفتگوی خبری با بیان این مطلب افزود: از این تعداد 15 زائر بر اثر مرگ طبیعی و بقیه در حوادث جاده ای و غیره کشته شدند.
مدیر اجرایی بیمه ایران در عراق گفت: 35 نفر از جانباختگان مرد و 11 نفر زن هستند.
وی اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود 3 نفر از جانباختگان اربعین در سامانه سماح ثبت نام نکرده و تحت پوشش بیمه ای قرار ندارند.
ساعدی خاطرنشان کرد: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند تنها با پرداخت 14 هزار و 200 تومان تحت پوشش بیمه درمان و عمر هستند و می توانند از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: ظرف چند روز گذشته تاکنون 250 زائر به دلایل مختلف در بیمارستان های تحت پوشش در شهرهای کاظمین، نجف و کربلا بستری و درمان سرپایی شده اند.
وی گفت: تاکنون 130 زائر نیز پس از انجام اقدامات اولیه برای مداوا از عراق به بیمارستان های ایلام و مهران اعزام شده اند.
به گزارش مسئولان کشورمان امسال حدود دو میلیون زائر ایرانی برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شدند.
 


| شناسه مطلب: 91273




اربعین بیمه زائر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران