فعالیت 7 هزار پاکبان در شهر مشهد هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از فعالیت 7 هزار پاکبان در شهر مشهد هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، علیرضا صحراگرد با اشاره به فعالیت کاروان 550 نفری پاکبانان در شهر نجف اشرف، تصریح کرد: این پاکبانان 10 روز در شهر نجف اشرف در مسیری 17 کیلومتری، محدوده خدماتی یک‌میلیون مترمربعی به‌صورت سه شیفته خدمت‌رسانی به زائران را انجام دادند.


وی ادامه داد: روز گذشته آخرین کاروان پاکبانان به شهر مشهد بازگشتند که بعد از چند روز استراحت فعالیت خود را در این کلان‌شهر برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر آغاز خواهند کرد.


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های ویژه استقبال از زائران در روزهای پایانی ماه صفر تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی با تمام توان به زائران امام رضا (ع)، در این ایام 7 هزار پاکبان، 70 اکیپ رفع سد معبر و 15 اکیپ جمع‌آوری متکدیان آماده‌باش هستند.


وی اظهار کرد: همچنین با توجه به برودت هوای شهر مشهد، اسکان اضطراری با ظرفیت بیش از 6 هزار نفر آماده‌باش هستند. همچنین 6 ایستگاه استقبال از زائر نیز در مبادی ورودی شهر آماده‌سازی شده است.


وی خاطرنشان کرد: نظافت و روفت و روب 6 محور ورودی شهر تا عمق 10 کیلومتری خارج از محدوده خدماتی در مسیر زائران پیاده، فضا آرایی سطح شهر با استفاده از بیلبوردها، تلویزیون‌های شهر، نظافت و شست و شوی معابر منتهی به حرم مطهر رضوی از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای روزهای پایانی صفر است.


| شناسه مطلب: 91278




مشهد مقدس



نظرات کاربران