ارتباط چهره به چهره با جوانان عراقی در مسیر پیاده روی اربعین

حجت الاسلام موسوی از ارتباط چهره به چهره طلاب مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با جوانان عراقی در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کاروان طلاب مبلغ مدرسه همچون سال های گذشته در آستانه اربعین راه اندازی شد، اظهار داشت: یک هفته پیش از اربعین طلاب، اساتید و کادر مدرسه حاضر در کاروان به کربلا اعزام و یک روز پس از زیارت اربعین به کشور بازگشتند.


مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز اقامه نماز جماعت در مواکب فاقد امام جماعت، برگزاری مسابقه برای کودکان و اهدای جوایز، تبلیغ مسائل انقلابی و ولایی، توجه به بحث وحدت دو ملت ایران و عراق و ارتباط چهره به چهره با جوانان عراقی را محور فعالیت های مبلغان در طول مسیر پیاده روی زیارت اربعین بیان کرد.


این مقام مسؤول با بیان اینکه در کاروان طلاب مسلط به زبان های عربی، فارسی و انگلیسی حضور داشتند، افزود: برای برگشت زائران نیز طلاب مدرسه در مساجد، حسینه ها و هیأت های شهر اهواز به میزبانی از زائرانی که از کشورهای خارجی همچون هند، پاکستان و افغانستان حضور پیدا کرده بودند، پرداختند.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طلاب از زائران خارجی استقبال و میزبانی می کنند، ادامه داد: در این باره نیز خیران با ما همکاری داشته و از زائران پذیرایی کردند البته چنین برنامه ریزی نیز طی چند سال گذشته برگزار شده است.


وی در پایان گفت: 95 نفر مجموع کاروان اعزامی مدرسه در قالب استاد، طلبه و کادر برای زیارت اربعین بود.


| شناسه مطلب: 91290




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران