استاندار خراسان رضوی:زمینه حضور گسترده مردم در خدمت‌رسانی دهه آخر صفر فراهم شود

استاندار خراسان رضوی از آمادگی همه بخش‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در پذیرایی از زائران دهه آخر ماه صفر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، علی‌رضا رشیدیان در کارگروه ویژه زائران دهه پایانی ماه صفر زیرمجموعه ستاد خدمات سفر استان، افزود: تمامی دستگاه‌های دولتی، عمومی، امنیتی، انتظامی و خدماتی، درمانی و نیز مردم برای خدمت‌رسانی مناسب به این زائران که پیش‌بینی‌ها بین 4.5 تا 5 میلیون نفر است، از آمادگی لازم برخوردارند.


وی اظهار کرد: امسال هم در حوزه زیرساخت‌های موردنیاز در طول مسیر زائران و هم در مشهد شاهد توسعه امکانات هستیم.


 وی تصریح کرد: در این ایام هیچ‌یک از مدیران استان حق ندارند به مرخصی و نیز مأموریت بروند و باید در راستای خدمت‌رسانی مناسب به زائران در محل کار حضورداشته باشند.


 وی افزود: مدیران باید در حوزه‌های کاری خود حاضر بوده و مسائل را به بهترین شکل تدبیر و مدیریت کنند.


 رشیدیان با قدردانی از 12 کمیته ستاد خدمات سفر که هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای خدمت بهتر به زائران را در این ایام عهده‌دار بوده‌اند، گفت: همه باید در مباحث کاری با ارزیابی وضعیت سال گذشته نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع اشکالات و نواقص تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد اقدام کنند


وی عنوان کرد: در موضوع تأمین مایحتاج هم در بخش‌هایی که در اختیار بخش دولتی و اجرایی بوده برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و می‌شود.


استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای تأمین مناسب بخشی از این مایحتاج مثل آرد و گوشت و برنج و شکر انجام‌شده است، اظهار کرد: درعین‌حال باید از ریخت‌وپاش‌ها جلوگیری شده و به‌اندازه و به‌جا هزینه شود.


وی گفت: نکته مهم در برگزاری هر چه‌بهتر مراسم عزاداری‌های ایام پایانی صفر و خدمت به حجم انبوه زائرانی که طی سه روز در مشهد حضور می‌یابد، تأکید بر مردمی برگزار شدن این خدمت‌رسانی است.


 


| شناسه مطلب: 91294




مشهد مقدس



نظرات کاربران