دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری "حج تمتع" بخوانند

سازمان حج و زیارت با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ این سازمان اعلام کرد: به منظور ساماندهی اولویت‌ها، اطلاعات و ارتباطات از تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود از صبح روز دوشنبه، ۱۴ آبان‌ماه، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی https://reserve.haj.ir اقدام کنند.


لازم است تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل کنند. هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... امکان‌پذیر شود.


ودیعه گذاران می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و در صورت دسترسی نداشتن به سامانه می توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه کنند و با پرداخت مبلغ 30000 ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام نمایند.


یادآوری می‌شود؛ به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت‌های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می‌شود؛ بر همین اساس اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۸ به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


| شناسه مطلب: 91299




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران