نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است

نماینده بعثه در مدینه : ارزش زیارت به معرفت است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت : هدف از زیارت نایل شدن به کمالات بیشتر برای شناخت خداوند تبارک و تعالی است .

 نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت : هدف از زیارت نایل شدن به کمالات بیشتر برای شناخت خداوند تبارک و تعالی است .
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، حجت الاسلام و المسلمین " نجف نجفی روحانی " روز پنجشنبه و در دیدار شمار زیادی از دانش آموزان عمره گزار با وی گفت : زیارت با معرفت بیشتر ارزش دارد. زیارت و هر عمل عبادی دیگر باید در انسان تحول ایجاد کند.
 وی از دانش آموزان خواست تا در اعمال و مناسک عمره بیشتر دقت کنند و با دریافت راهنمایی از روحانی کاروان خود سعی کنند تا از فلسفه اعمال اطلاع پیدا کنند.
   نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره خطاب به دانش آموزان گفت : تفاوت شما با دیگر زائران باید دراین باشد که بیشتر سعی کنید بدانید و یاد بگیرید.
وی گفت که اسلام دین زندگی است و آنچه مورد سفارش آن می باشد زندگی سالم و با نشاط و امیدوار به لطف و مرحمت خداوند تبارک و تعالی می باشد.
 حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی که خود سالها استاد دانشگاه و حوزه بوده است ، از دانش آموزان خواست تا در زیارتهای خود پرسش گر باشند و بپرسند و درعین حال از یافته های خود پند بگیرند و آنها را سرمشق زندگی قراردهند.
 وی گفت که در تشرف به حرم شریف نبوی شما نمادهای بسیاری را می بینید مانند ستون توبه ، صرف دیدن هم اگرچه ارزش دارد ، اما بیشتر از همه پی بردن به مفاهیم و معنی و شان این نمادهاست که اهمیت دارد.
 حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی ادامه داد : در نگاه به ستون حرس ، محلی که امیرالمومنین حضرت علی (ع) با استقرار برآن حفاظت از رسول الله (ص) را برعهده داشتند ، و نیز با مطالعه روی غزوه احد و دیدن محل این واقعه و زیارت حضرت حمزه سید الشهدا (ع) ، باید به این معرفت برسیم که همواره  مطیع امر رهبری باشم و چشم به دنیا و زخارف آن نداشته باشیم  .


| شناسه مطلب: 9130







نظرات کاربران