نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند

نماینده بعثه در مدینه : کشور میزبان شرایط را زیارت بهتر آماده کند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت که زائران ایرانی فقط برای زیارت و عبادت به شهر رسول الله (ص) می آیند و از میزبان هم می خواهند تا شرایط آنرا آماده کند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت که زائران ایرانی فقط برای زیارت و عبادت به شهر رسول الله (ص) می آیند و از میزبان هم می خواهند تا شرایط آنرا آماده کند.
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، حجت الاسلام و المسلیمن " نجف نجفی روحانی " گفت که زائران ایرانی با احترام به قوانین عربستان ، متقابلا انتظار دارند تا بر اساس قواعد و قوانین و عرف بین الملل ، فضای موجود برای عبادت و زیارات آنها را درنهایت تکریم زائران حفظ کند.
 وی که در گردهمایی مدیران ثابت و عوامل فرهنگی هتل های محل استقرار زائران ایرانی در مدینه منور صحبت می کرد ، تعامل و همکاری نیروها ، تلاش و کوشش و اخلاص را سه ویژگی مورد نیاز و درعین حال اساسی برای خدمت به زائران بیت الله الحرام وحرم شریف نبوی ذکر کرد.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت که هدف از زیارت ، ارتقای سطح معنویت درانسانهاست  که می تواند به تحول فرهنگی بزرگی در زائر بینجامد.
 وی گفت که حج وعمره اساس فرهنگی دارد وهدف وغایت آن ، به کمال رسیدن انسان است.
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی اثرات زیارت را در دوحوزه باطنی و ظاهری مورد بررسی قرار داد و گفت : گرچه تحول ظاهری هم در حد خودش مقبول است ولی آنچه شرط است تحول باطنی در زائر است .
 وی از مدیران ثابت وعوامل فرهنگی هتل ها خواست تا مجالس و مناسبت های دینی و ملی را با شایستگی برگزار کنند و گفت که مقدمه این کار یک اطلاع رسانی مناسب است .
وی همچنین خواستار مساعدت و همکاری مدیران ثابت هتل ها و عوامل فرهنگی در برگزاری جلسات اختصاصی برای خانم های زائر جهت پاسخگویی به سوالات آنها شد.


| شناسه مطلب: 9131







نظرات کاربران