انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید انتظار برای حج به ١٤سال رسید

انتظار برای حج به ١٤سال رسید

رییس سازمان حج و زیارت از صف انتظار یک میلیون و ٢٠٠ هزار زائر ایرانی برای حج تمتع خبر داد. اعزام همه این زائران به حج تقریبا ١٤ سال طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا، آقای حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت همزمان با جمع‌آوری اطلاعات زائران برای تعیین اولویت‌های حج ۹۸ اعلام کرد: که «یک میلیون و ٢٠٠ هزار ایرانی در نوبت حج تمتع قرار دارند» که با در نظر گرفتن سهمیه حج ایران در دو سال گذشته که بدون تغییر ٨٥ هزار نفر بود اعزام تمام این زائران تقریبا ١٤ سال طول می‌کشد.
سازمان حج و زیارت تمام ودیعه‌گذاران حج در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ را فراخوانده تا برای تکمیل اطلاعات به سامانه رزرو حج این سازمان به نشانی https://reserve.haj.ir یا دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند. انگیزه این کار، تعیین اولویت‌ها، ارتباط‌گیری، برآورد تعداد حاضران برای تشرف، آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع به متقاضیان است.
به گفته رییس سازمان حج و زیارت، بعد از ساماندهی اطلاعات و به روز رسانی آن، اولویت‌های تشرف به حج در سال ۹۸ اعلام خواهد شد.
 


| شناسه مطلب: 91343




محمدی زائران حج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران