دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود

دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات منطقه تهران آغاز می شود

دومین دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات عالیات منطقه تهران از تاریخ ۲۴ آبان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این دوره از ۹۰ نفر روحانی و مداح عتبات عالیات که دوره آموزشی خود را طی نکرده‌اند دعوت شده است.


این افراد از ۵ استان تهران، البرز، سمنان، قزوین و زنجان حضور خواهند داشت در این دوره درس های مقتل شناسی، انتقال تجارب، روش تبلیغ در سفر، آشنایی با فلسفه زیارت، احکام فقهی زیارت تدریس خواهد شد.


شروع دوره از نیمه سوم آبان تا نیمه اول دی ماه ادامه خواهد بود و دانش پژوهان روزهای پنجشنبه و جمعه در دانشکده علمی کاربردی حج و زیارت واقع در سازمان حج و زیارت تهران حضور خواهند یافت.


پس از دوره نیز آزمون‌ رایانه و قرائت ادعیه و زیارات برگزار می شود. گفتنی است یک دوره آموزشی برای کسانی که نیاز دارند کاربری رایانه را آموزش ببینند طراحی شده که در هفته آینده نحوه ثبت نام در این دوره را اعلام می شود و پس از آن آزمون اختصاصی کاربر رایانه انجام می شود.


| شناسه مطلب: 91364







نظرات کاربران