حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است

حضور پررنگ در اربعین باعث کمرنگی توطئه دشمنان است

مرجع تقلید شیعه ضمن بیان حکم فسخ معامله در خرید شریکی تأکید کرد: حضور پررنگ مردم در مراسم اربعین سبب می‌شود تا تأثیر دشمنی دشمنان کمرنگ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، امروز ۲۱ آبان ماه، در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به ایام اربعین امسال و حضور میلیونی و پرشور مردم کشوهای اسلامی در این مراسم، تأکید کرد: باید از همه مسلمین و شیعیان که در مراسم اربعین حضور داشتند تشکر کنیم زیرا خوب درخشیدند.


وی با بیان اینکه تبلیغی که در اربعین صورت گرفت معادل ده‌ها سال است و باید تشکر کنیم، افزود: آن طور که ما از صداوسیما دیدیم و گزارشاتی که به دست‌مان می‌رسد با وجود مشکلات، حضور بسیار پرشوری از مردم مشاهده شد.


این مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه مراسم ابداعی جاماندگان هم بسیار عظیم و پرشور بود، افزود: این حضورها باعث می‌شود تا توطئه دشمنان در برابر ما کم‌رنگ شود و بفهمند که جمعیت قوی و پا به رکاب وجود دارد و امیدواریم که آثار آن در زندگی فردی و اجتماعی همه نمایان شود. طوری نباشد که وقتی اربعین تمام شد با همه ارزش‌ها خداحافظی کنیم.


وی تصریح کرد: ان‌شاءالله خداوند به همه کسانی که در این ایام خدمت کردند و از زوار پذیرائی داشتند و ... خیر عنایت فرماید.


| شناسه مطلب: 91366




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران