عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده

عودت وثیقه همه مشمولان مسافر اربعین تا هفته آینده

عودت این وثیقه منوط به ثبت سیستمی و ثبت مهر ورود این دسته از مشمولان است.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: 90 درصد ودیعه مشمولان بازگشته از سفر اربعین برگشت داده شده و بقیه تا هفته آینده عودت داده می شود.


سرهنگ سیدمهدی تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا در پاسخ به پرسشی درباره تعویق در عودت وثیقه مشمولان سربازی که عازم سفر کربلا شدند، افزود: عودت این وثیقه منوط به ثبت سیستمی و ثبت مهر ورود این دسته از مشمولان است. بر این اساس در صورتی که این ثبت انجام نشود، وثیقه به خودی خود عودت داده نمی شود و لازم است تا مشمولان برای دریافت وثیقه حضوری مراجعه کنند.


وی ادامه داد: ورود هر یک از مشمولانی که به سفر کربلا رفته اند ضمن مهر در گذرنامه در سیستم بارکد خوان ثبت می شود اما به دلیل کوتاهی برخی افراد یا ازدحام برگشت افراد به کشور این ثبت انجام نشده به همبن دلیل وثیقه این افراد نیز عودت داده نشده که لازم است این افراد حضوری برای دریافت وثیقه اقدام کنند.


سرهنگ تقوی تاکید کرد: وثیقه مشمولانی که به سفر کربلا رفته اند ظرف مدت 72 ساعت تا یک هفته عودت داده می شود، چنانچه این مبلغ هنوز به حساب آنها واریز نشده باید هر چه سریعتر برای دریافت این مبلغ اقدام کنند. مشمولان تهرانی برای دریافت وثیقه باید به سازمان نظام وظیفه و مشمولانی شهرستانی باید به معاونت نظام وظیفه استانها مراجعه کنند.


معاون اجتماعی و نشر ارزشهای ایثار سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: از سوی دیگر برخی از طریق ستاد عتبات دانشجویی برای این سفر معنوی اقدام کرده و یک میلیون ریال وثیقه گذاشتند، از آن جایی که این افراد شماره حسابی برای عودت این وثیقه نداشته اند باید به دانشگاه مراجعه کرده و با ارائه شماره حساب این مبلغ را دریافت کنند.


وی گفت: برخی مشمولان نظام وظیفه که برای عزیمت به سفر کربلا 30 میلیون ریال وثیقه گذاشته بودند برای دریافت این وثیقه باید به سازمان نظام وظیفه تهران و شهرستان ها مراجعه کنند.


| شناسه مطلب: 91377




اربعین



نظرات کاربران