اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره

اعزام 10 هزار سهمیه جدید دانشگاهی به عمره

رییس ستاد عمره دانشگاهیان با اشاره به تخصیص 10 هزار سهمیه جدید عمره دانشگاهیان توسط ریاست جمهوری، گفت: این سهمیه از میان ذخیره شدگان و ثبت‌نام کنندگان قبلی انتخاب می‌شوند و اعزام این گروه از دانشگاهیان در تابستان و قبل از ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

ایسنا: رييس ستاد عمره دانشگاهيان با اشاره به تخصيص 10 هزار سهميه جديد عمره دانشگاهيان توسط رياست جمهوري، گفت: اين سهميه از ميان ذخيره شدگان و ثبت‌نام كنندگان قبلي انتخاب مي‌شوند و اعزام اين گروه از دانشگاهيان در تابستان و قبل از ماه مبارك رمضان انجام مي‌گيرد.

حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا فقيهي؛ در خصوص وضعيت 4500 دانشجوي پسري كه به دليل تاخيرهاي پيش آمده هنوز به عمره اعزام نشده‌اند، بيان كرد: سازمان حج و زيارت در حال بررسي است تا اين دانشجويان را قبل از ارديبهشت ماه اعزام كند.

وي افزود: تاكنون 5500 نفر از دانشجويان پسر به عمره اعزام شده‌اند و اعزام اساتيد نيز از 22 اسفند ماه آغاز شده است و تا سوم فروردين سال 90 ادامه دارد.

رييس ستاد عمره دانشگاهيان، خاطرنشان كرد: اعزام دانشجويان متاهل نيز از چهارم فروردين ماه آغاز مي‌شود و تا پنجم ارديبهشت ماه ادامه دارد.


| شناسه مطلب: 9138







نظرات کاربران