آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از دهم آذر

دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از دهم تا سی‌ام آذرماه می‌توانند بامراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، باتوجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها و دانشجویان مبنی بر اعزام به عتبات عالیات، دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات در بازه زمانی دهم تا سی‌ام آذرماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

  •  


     

    گفتنی است در این بازه زمانی نام‌نویسی از میان متقاضیان تشرف انجام خواهد شد و نیازی به پیش‌ثبت‌نام در سایت لبیک و قرعه‌کشی بین متقاضیان نیست.
  •  


     

    دانشگاهیان علاقمند تشرف به عتبات عالیات در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی از دهم تا سی‌ام آذر به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و تسهیلات دو میلیون تومان برای سفرهای زمینی و وام سه میلیون تومانی بانک ملت برای سفرهای هوایی به زائران دانشگاهی تعلق خواهد گرفت.
  •  


     

    دانشگاهیان تهران جهت ثبت‌نام می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه و مدارک دانشجویی خود به دفتر ستاد واقع در خیابان کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، بن‌بست امین، پلاک ۴ و در سایر استان‌ها به دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.


| شناسه مطلب: 91381




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران