جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند

جبل النور را دانش آموزان ایرانی از زباله پاکسازی میکنند

یک مقام مسئول دانش آموزی در مکه مکرمه اعلام کرد که روز جمعه جبل النور در مکه مکرمه را دانش آموزان عمره گزار ایرانی از زباله پاکسازی میکنند.

به گزارش خبرنگار بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه یک کاروان دانش آموزی در مکه مکرمه روز جمعه عازم جبل النور می شود تا این منطقه را از زباله پاکسازی کند.

حاج اکبری نماینده سازمان دانش آموزی در مکه و مدینه به خبرنگار بعثه در مکه اعلام کرد دانش آموزان جمعه عازم این منطقه می شوند و ساعت 15 پاکسازی کوه را آغاز می کنند.

به گفته نماینده سازمان دانش آموزی در مکه و مدینه، اکنون وسایل و تجهیزات لازم برای دانش آموزان ایرانی در حال آماده سازی است.

حاجی اکبری با بیان اینکه دانش آموزان در آنجا نماز را اقامه و از غار حراء بازدید می کنند، افزود که دانش آموزان اعزامی به جبل النور از دو شهر تهران و کرج هستند.


| شناسه مطلب: 9139







نظرات کاربران