حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران

حضور خادمان آستان علوى در سامرا جهت خدمت رسانى به زائران

جمعى از خادمان آستان علوى جهت خدمت رسانى به زائران حرم مطهر امام هادى وامام حسن عسکرى در ایام شهادت امام عسکرى به شهر سامرا اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، جمعى از خادمان آستان علوى جهت همکارى با خادمان آستان مقدس امام هادى وامام عسکرى وخدمت رسانى به زائران در ایام شهادت امام عسکرى به شهر سامرا اعزام شدند .


فائق الشمّری از اعضاى شوراى آستان در این رابطه گفت: در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری به همراه 100 تن از خادمان عزیز آستان علوی به منظور خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام هادی و امام عسکری به شهر سامرا رفتیم.
وی افزود: به منظور ساماندهی روند خدمت رسانی یک ستاد خدماتی به ریاست سید عیسی الخراسانی مسئول مهمانسرای آستان تشکیل شده و شماری از خادمان و مسئولین سایر بخشهای خدمات و ترابری و حراست و تبلیغات نیز در این ستاد به خدمت رسانی مشغولند.
این عضو شورای آستان افزود: 25 دستگاه اتوبوس و مینی بوس از واحد ترابری آستان جهت حمل ونقل زائران به سوی شهر سامرا در نظر گرفته شده و در موکب آستان علوی که در نزدیکی حرم مطهر سامرا برپا شد خدمت رسانی به زائران وتوزیع غذای تبرکی همه روزه انجام می شود.




نظرات کاربران