گزارش وزیر کشور از راهپیمایی اربعین در کمیسیون فرهنگی

وزیر کشور ۲۹ آبان با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی از نحوه برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین ارائه خواهدداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می شود و بر این اساس کمیسیون فرهنگی یکشنبه، ۲۷ آبان، به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه و بودجه دستگاه‌های فرهنگی کشور در سال ۱۳۹۸ با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه می پردازد.


وزیر کشور روز سه شنبه، ۲۹ آبان، با حضور در کمیسیون گزارشی از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین و آسیب‌های اجتماعی ارائه خواهد داد.


کمیته ارشاد، گردشگری و تبلیغات اسلامی کمیسیون فرهنگی نیز روز دوشنبه، ۲۸ آبان، به بررسی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خواهد پرداخت.


کمیسیون اقتصادی سه شنبه، ۲۹ آبان، نشستی با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعدادی از مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص راهکارهای مقابله با تحریم نظام بانکی کشور برگزار خواهد کرد.


کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکشنبه، ۲۷ آبان، نمایندگان داوطلب عضویت در کمیته اجرا، پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین و دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین المللی فلسطین را انتخاب می‌کند.


در همین روز کمیسیون ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم را بررسی می‌کند.


وزیر دفاع روز سه شنبه، ۲۹ آبان، با حضور در کمیسیون به سؤالات تعدادی  از نمایندگان پاسخ خواهد داد. در همین روز گزارش رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی و رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع ارائه خواهد شد. 


کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها سه شنبه، ۲۹ آبان، به بررسی گزارش کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی و اهم فعالیت های اورژانس کشور در طی برگزاری این مراسم می‌پردازد.


| شناسه مطلب: 91410




اربعین



نظرات کاربران