فعالیت های فرهنگی بعثه رهبری باید به صورت جهادی باشد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تأکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی بعثه رهبری باید به صورت جهادی باشد ، خاطر نشان کرد: اخلاص و نشاط و انگیزه، کیفیت کار را مضاعف می کند و اجر و پاداش انسان را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در جلسه هفتگی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه کربلا که در راستای ارتقای فعالیت های فرهنگی و هماهنگی نیروها برگزار می شود بر لزوم کار جهادی در بعثه تاکید و خاطر نشان کرد: اخلاص و نشاط و انگیزه، کیفیت کار را مضاعف می کند و اجر و پاداش انسان را بالا می برد.
 وی ‌در تشریح نفس لوامه گفت: نفس مسوله در انسان زشتی ها را زیبا جلوه می دهد و انسان را به توجیه گری ناصواب وا می دارد و زمینه حضور شیطان را آماده می کند بنابراین ما باید مواظب باشیم که فریب شیطان را نخوریم و در جهت توجیه های نادرست بر نیاییم و به هشدارهای نفس لوامه توجه نماییم و خود را از تیر رس نفس اماره دور کنیم.


وی افزود: همچنان که اجر و پاداش در خدمت به زوار بسیار زیاد است در صورت کم کاری نیز خسارت بزرگی خواهیم دید زیرا گناه در این سرزمین خطرناک تر است.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق برخورد کریمانه و حسن خلق را مهم  برشمرد و گفت: چون بعثه انتساب به رهبری دارد باید رفتار و گفتار ما  افتخار آفرین باشد و خدایی نکرده کاری که موجب سرافکندگی و نارضایتی ارباب رجوع باشد، انجام ندهیم.
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی لزوم نظم و انضباط درکارها را یادآور شد و با اشاره به اینکه برنامه ها به طور منظم و با کیفیت خوب انجام می‌شود، تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی بعثه رهبری  باید به صورت جهادی باشد.
این گزارش حاکیست درپایان این جلسه، کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به ارائه نظرات خود درباره روش های بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های فرهنگی بعثه برای زائران پرداختند.




مطالب مرتبط