در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم عنوان شد:

ما همه مدیون شهداییم

حجت الاسلام والمسلمین نجفی در دیدار با خانواده شهید خلیلی از شهدای مدافع حرم، عزت و امنیت کشور را مدیون شهدا دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق در دیدار با خانواده شهید خلیلی از شهدای مدافع حرم ، عزت و امنیت کشور را مدیون شهدا دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد و گفت: شهدا حق شفاعت دارند. 


مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق به مقام رفیع شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم حافظان حرم اهل بیت(ع) هستند و اگر شهدا ی مدافع حرم نبودند به حرم اهل بیت(ع) بی حرمتی می شد.


وی افزود: شهدا در دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و شهدای مدافع حرم حافظ آن راه هستند.


وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم، اظهار داشت: بهترین جمله در زیارت امام حسین(ع) "یا لَیتَنی کنتُ مَعَکم" است که زائران آرزو می کنند ای کاش در زمان امام حسین(ع) بودند و از اهل بیت(ع) دفاع می کردند، این چنین فکری انسان را به این باور میرساند که امروز از راه و فرهنگ و حرم اهل بیت تا سرحد جان دفاع نماییم.
در این دیدار، خانواده شهید خلیلی ضمن دعا برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری گفتند: ما همه سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت بوده و خواهیم بود و شهادت را افتخاری بس بزرگ می دانیم.
 




مطالب مرتبط