عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید عمره به اوج خود رسید

عمره به اوج خود رسید

با عبور شمار عمره گزاران ایرانی از مرز 103 هزار نفر در صبح امروز چهارشنبه ، عملیات عمره امسال در این بخش ، وارد مرحله اوج خود شد .

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، بنا بر آمار در حال حاضر اندکی بیش از 29 هزار نفر ایرانی در مدینه منوره حضور دارند و روزانه سه هزار نفر به عده آنها افزوده و به همین میزان نیز بعد از زیارت رسول الله (ص) و ائمه بقیع (ع) و اقامتی شش روزه در مدینه منوره ، برای گذراندن مناسک عمره و یک دوره اقامت شش روزه در مکه مکرمه ، راهی این شهر مقدس می شوند و پس از انجام مناسک به ایران باز می گردند.

گفتنی است ، هم اکنون 29 هزار زائر ایرانی در مدینه منوره و حدود 30 هزار زائر ایرانی در مکه مکرمه هستند و 42 هزار زائر نیز پس از انجام اعمال مناسک عمره مفرده به میهن اسلامی بازگشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، ایران امسال بنا دارد تا 800 هزار نفر را برای عمره گزاری به عربستان سعودی اعزام کند. رییس سازمان حج و زیارت گفته است که با توجه به استقبال فزاینده ایرانی ها برای انجام حج و عمره ، اگر عربستان سعودی سهمیه ایران در حج تمتع را افزایش دهد و اگر امکان حمل و نقل برای زائران عمره گزار فراهم آید ، ما آمادگی داریم که به درخواست های شمار بیشتری از مشتاقان پاسخ مثبت دهیم .

ایران هم اینک نزدیک به 70 هتل را در مدینه منوره برای اسکان زائرانش در اجاره دارد.

نخستین گروه زائران ایرانی همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) دوم اسفند ماه عازم مدینه منوره شده  و آخرین گروه زائران نیز 12 مرداد ماه به سرزمین وحی خواهند رفت.

 

اخبار مرتبط:

تاکنون 83 هزار زائر ايراني به عمره مفرده اعزام شدند

انتشار 40 عنوان كتاب مجازي براي عمره‌گزاران

يادداشت - عمره فرا رسید ؛ برخي مسئوليت هاي مهمي كه بر دوش داريم  


| شناسه مطلب: 9143







نظرات کاربران