پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد

پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در بندرعباس برگزار شد

به مناسبت آغاز امامت آخرین حجت خدا، حضرت مهدی موعود(عج) و آغاز هفته وحدت ، پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» با حضور پرشور و چشمگیر علما و اندیشمندان تشیع و اهل تسنن در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، در این همایش یک روزه که با حضور علما و اندیشمندان تشیع و اهل تسنن استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد ، فریدون همتی استاندار هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و آیت‌الله کاظم صدیقی ایراد سخن کردند .


 فریدون همتی استاندار هرمزگان در سخنان خود اظهارداشت: نشست‌ها و همایش‌های وحدت محور علما و اعلام نظر آنان در باب این گوهر ناب، یادگار امام می‌تواند اتحاد جامعه اسلامی را بیشتر کند.


وی افزود: جا داشت در چنین همایش مهم و تاثیرگذار، اقشار مختلف مردم، جامعه دانشگاهی، کارگران، فرهنگیان و دیگر اقشار نیز حضور می‌داشتند.


آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این همایش با بیان اینکه : بر طبق احادیث اهل بیت علیهم السلام و ولایت ایشان محور وحدت هستند، حضور تعداد زیادی از بزرگان اهل سنت در کلاس درس ائمه و کسب فیض از محضر ایشان را تاییدکننده این مطلب عنوان کرد و افزود: حتی دشمنان حضرات معصوم (ع) نیز محوریت ایشان را پذیرفته بودند و در بسیاری از موارد و مشکلات به ائمه رجوع می‌کردند. 


آیت‌الله کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران که میهمان این همایش در بندرعباس بودند در بیانات خود اظهارداشتند : خداوند متعال عالم را یکپارچه خلق کرده و این عالم، به هم پیوسته، سازمان‌یافته، هدفدار و منظم است.


وی ادامه داد: خداوند سامان بشریت را در عالم یکپارچه، به رهبری و محوریت خدادادی و انتصابی گره زده است.


دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح‌کرد: به همین دلیل خداوند در طول تاریخ انبیاء را برای هدایت بشریت مبعوث می‌کرد و آنان را با معجزه همراه می‌کرد تا با اعتماد بشر از این طریق انسان به جای جنگ، صلح داشته باشند.


 


| شناسه مطلب: 91431




وحدت اسلامی



نظرات کاربران