از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود

از مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم تقدیر می شود

در جلسه کمیته فرهنگی اربعین استان قم مقرر شد همایشی با حضور مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم برگزار و از آنان تقدیر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسه کمیته فرهنگی اربعین استان قم روز دوشنبه بیست و هشتم آبان ماه در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم برگزار شد.


 


این جلسه که با حضور نمایندگانی از معاونت تبلیغ حوزه علمیه، کمیته بانوان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان و با حضور مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان قم برگزار شد اعضا گزارشی از فعالیتهای کارگروه خود ارائه کردند.


 


همچنین در این جلسه مقرر شد در آینده ای نزدیک همایشی با حضور مبلغ و مبلغه های اربعین استان قم برگزار و از آنان تقدیر شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران