نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال  نو می رویم

نماینده بعثه در مدینه : با برنامه های معنوی به استقبال حلول سال نو می رویم

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از روحانیون کاروانهای عمره گزار که به هنگام حلول سال نو در مدینه منوره خواهند بود خواست تا با یک برنامه ریزی معنوی مناسب ، زائران را به استقبال ازسال نو ببرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، حجت الاسلام و المسلمین " نجف نجفی روحانی " گفت که این برنامه ها علاوه بر نگاه به سنت های دینی و ملی ، شایسته است که هر چه بیشتر معنوی باشد.
وی که در جلسه چهارشنبه شب روحانیون کاروانهای عمره گزار در مدینه منوره سخن می گفت ، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره برای استقبال از تحویل سال گفت : محور فعالیت کاروانها باید هتل های محل اقامت زائران باشد.
سال جدید هجری شمسی مقارن ساعت ۰۲:۵۰:۴۵ , صبح دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ به وقت تهران تحویل خواهد شد و در آن ساعت درهای حرم شریف نبوی به جز بخش کوچکی از حرم بسته است و صرفا آقایان می توانند در محدوده ای کوچک آنهم به قرائت قران و اقامه نماز بپردازند ودر صحن هایی که به طور معمول به خانم ها اختصاص دارد ، بسته است و در محدوده  پیرامونی حرم و بین الحرمین نیز امکان توقف نیست .
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از روحانیون خواست تا زائران را با الزامات و سنت های حضور در مدینه النبی (ص) آشنا کنند و گفت که این شهر و حرم مطهر سنت های خاص خود را دارند وباید حفظ شود. بر این اساس حرم وصحنین فقط محل دعا و عبادت و قرائت قران است .
وی از هموطنان خواست تا انجام سنت های استقبال از سال نو را  با سفره های هفت سین قرانی در هتل ها برگزار کنند و گفت که چون از این سنت ها ی ایرانی در مدینه منوره شناختی وجود ندارد ، لازم است به همان هتل ها محدود شود تا مورد سوء استفاده و سوء برداشت قرار نگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی از زائران حرم شریف نبوی خواست تا همانطور که در ایران مرسوم است در لحظه تحویل سال بیشتر به قرائت قران و اقامه نماز بپردازند و ساعتی بعد از تحویل سال و مقارن با وقت نماز صبح در نهایت آرامش برای زیارت رسول الله (ص) و برکت جویی از وجود شریف حضرت و نیز ائمه بقیع (ع) به حرمین مشرف شوند.


| شناسه مطلب: 9144







نظرات کاربران