زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند

زیارت امام حسین (ع) روزی و عمر را زیاد می کند

درگردهمایی روحانیون و مداحان حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به حدیثی گفت: زیارت امام حسین(ع) روزی مادی و معنوی انسان را زیاد میکند وگناهان انسان بخشیده میشود و عمر را طولانی میگردد.

به گزارش خبرنگار اعزامی حج از کربلای معلا، درگردهمایی روحانیون و مداحان حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به حدیثی گفت: زیارت امام حسین(ع) روزی مادی و معنوی انسان را زیاد میکند وگناهان انسان بخشیده میشود و عمر طولانی میگردد.
نماینده بعثه در عراق اظهار داشت: زیارت امام حسین (ع) فوق همه زیارتها است و حتی در شرایط سخت و فقر وناامنی نیز به آن سفارش شده است.
وی افزود: چه کسی را پیدا می‌کنید که تربت قبر او شفاء و درمان هردردی باشد آیا به جز تربت حضرت سیدالشهداء(ع) تربت دیگری وجود دارد؟
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی از روحانیون ومداحان کاروانها خواست روایات وارده در مورد زیارت امام حسین(ع) را برای زائرین بیان کنند تا قدر این سفر را بیشتر بدانند.
‏ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق خاطرنشان ساخت: در این سفر باید به آموزش ‏ مسائل شرعی بیشتر اهمیت داده شود زیرا در حدیث آمده است که پیش از آنکه خداوند از افراد ناآگاه تعهد بگیرد که مسائل شرعی خود را یاد بگیرند از عالمان دین خواسته است که مسائل شرعی و احکام الهی را به آنها بیاموزند.
‏ حجت‌الاسلام حسین بهجت اسلام والمسلمین حسین بهجتی نیز در سخنان خود به بیان باید و نبایدهای سفر پرداخت و با اشاره به احادیثی خاطر نشان ساخت که در این سفر باید معارف الهی بیان شود تا در زندگی و رفتار زائرین تغییر و تحول به وجود آید.
‏ وی نقش روحانیون را بسیار مهم برشمرد و افزود روحانیون در معرفت افزایی نقش زیادی دارند.