نماینده بعثه رهبری در عراق:

دشمنان رابطه حسنه ایران و عراق را برنمی تابند

مسئول بعثه مقام معظم رهبری د رعراق گفت: دشمنان برنمی تابند که بین دو ملت عراق وایران رابطه حسنه باشد و شدیدا از این رابطه حسنه عصبانی هستند به همین جهت به دنبال توطئه و نقشه کشی هستند که به هر قیمت شده بین این دو ملت ایجاد تفرقه نمایند.

به گزارش خبرنگار اعزامی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق درگردهمایی روحانیون و مداحان در نجف اشرف با اشاره به اینکه باز شدن راه کربلا هزینه فراوانی داشته است، گفت: البته دشمنان برنمی تابند که بین دو ملت عراق وایران رابطه حسنه باشد و شدیدا از این رابطه خوب ناراحتند، از این رو به دنبال توطئه و نقشه کشی هستند که به هر قیمت شده بین این دو ملت ایجاد تفرقه نمایند.


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق حلاوت در امور مستحب را مهم‌ خواند و گفت: در انجام مستحبات ظرفیت افراد متفاوت است، از این رو لازم است روحانیون کاروان ها به گونه ای مدت سفر زیارتی را مدیریت کنند که زایران دچار کسالت نشوند.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی رسالت روحانیون و مداحان کاروان ها را در تقویت اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق خطیر خواند و افزود: امروز صهیونیست‌ها و تکفیری ها و آمریکایی ها به دنبال ایجاد تفرقه بین این دو ملت هستند، ما باید هوشیار بوده و زمینه تفرقه را از بین ببریم.


وی در ادامه خاطر نشان ساخت: امروز بر عالمان و دانشمندان و اندیشمندان است که با قلم و بیان خود ابن توطئه‌ها را خنثی نمایند.


نماینده بعثه رهبری در عراق در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مسائل شرعی مورد ابتلا پرداخت و در پایان جلسه به پرسشهای حاضرین پاسخ داد.


| شناسه مطلب: 91454




روحانیون دیدار نجف



مطالب مرتبط