روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند

روحانیون کمک کنند زائران با آرامش اعمالشان را انجام دهند

مسئول امور روحانیون معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از روحانیون خواست تا به زائران کمک کنند با آرامش اعمال ومناسک عمره خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، حجت الاسلام و المسلمین " سید مرتضی موسوی شاهرودی " در جلسه روحانیون کاروانهای عمره گزار در مدینه منوره گفت : اسلام دین آرامش است . برای تمامی مسایل دینی ، احکام وجود دارد . نباید مسایل را چنان پیچیده به زائر منتقل کنیم که او نفهمد و یا دچار شک وتردید شود .
وی گفت که عدم کنترل هیجان در زائر ممکن است اعمال او را برهم بزند و یا اخلالی درعادت های معمول بخصوص در خانم ها بوجود بیاورد. روحانی باید با آرامش مسایل و احکام را بیان کند ودرعین حال به زائر کمک نماید تا بتواند زیارتی با معرفت انجام دهد.
کارشناس امور روحانیون معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از روحانیون خواست تا با استفاده از فرصت به بیان وتبین فلسفه و معنا و مفهوم زیارت و ازجمله عمره برای زائران بپردازند.


| شناسه مطلب: 9147







نظرات کاربران