آیت الله اراکی:

ایران اسلامی امروز سرافرازتر از گذشته است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پیام کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را پیروزی جمهوری اسلامی علیه آمریکا و متحدان آن در منطقه دانست و گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان محور جهان اسلام در برابر خدعه های آمریکا سرافرازتر از گذشته و پیروزمند این رویارویی است.

آیت الله «محسن اراکی» روز شنبه در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تقدیر از حضور مهمانان داخلی و خارجی به هفته وحدت اظهار داشت: در این کنفرانس از سراسر جهان و به ویژه جهان اسلام گرد هم آمده اند تا وحدت و یکپارچگی خود را در مسیر رسول اکرم (ص) و قرآن کریم و حمایت از مقاومت اسلامی دربرابر مستکبران اعلام کنند.
وی با بیان این که این اجتماع بزرگ از نخبگان سراسر جهان اسلام تشکیل شده است، یادآور شد: پیام های اصلی این نشست بزرگ پیام استقامت و وحدت جهان اسلام است. این گردهمایی بزرگ نشان می دهد که پروژه تکفیر و ایجاد تفرقه در جهان اسلام شکست خورده است.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: در این کنفرانس بزرگ اعلام می شود جهان اسلام با همه تنوع ها و تحول های اعتقادی، قومی، جغرافیایی و با همه رنگارنگی های خود یکپارچه و یکدل در مسیر رسول الله (ص) و قرآن کریم گام بر می دارد.
وی اضافه کرد: پیام دیگر این کنفرانس شکست آمریکا و متحدان منطقه ای این کشور در برابر جبهه مقاومت است و این جبهه مقاومت پیروز بوده و تشکیل این اجتماع بزرگ برای پشتیبانی از جبهه مقاومت و اعلام پشتیبانی از سران مقاومت و نیروهای آن در منطقه است
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سومین پیام را پیروزی جمهوری اسلامی علیه آمریکا و متحدان آمریکایی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان محور جهان اسلام در برابر خدعه های آمریکا سرافرازتر از همیشه و پیروزمند این رویارویی است.
آیت الله اراکی ادامه داد: پیام چهارم این کنفرانس اعلام شکست سلطه آمریکا بر جهان اسلام و بر همه جهان و آغاز افول حتمی و قطعی تمدن وحشی و ضدبشری و جنگ افروز آمریکایی و پایان تاریخ برتری و سلطه گری امپریالیسم این کشور است.
وی پیام پنجم این نشست را پشتیبانی از ملت های مقاوم و قهرمان در برابر تروریسم آمریکایی، صهیونیستی و سعودی اعلام و تصریح کرد: پیام این کنفرانس پیام پشتیبانی از ملت های فلسطین یمن و همه ملت های مظلوم جهان است.
وی با تقدیر از حضور رییس جمهوری در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، گفت: رییس جمهوری ایران از چهره های تقریبی و منادیان وحدت در جهان اسلام است
 




نظرات کاربران