عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد

عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره جریان دارد

عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره باسرعت جریان دارد . باسازی شامل افزایش سطح توقفگاه هواپیماها ، احداث چند سالن جدید و نیز افزایش تعداد باند فرودگاه می شود.

عملیات بازسازی فرودگاه مدینه منوره باسرعت جریان دارد . باسازی شامل افزایش سطح توقفگاه هواپیماها ، احداث چند سالن جدید و نیز افزایش تعداد باند فرودگاه می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، کار بازسازی فرودگاه و توسعه آنرا شرکتهای سعودی و خارجی انجام می دهند و دولت ریاض برای آن بودجه 2/4 میلیارد دلاری در نظر گرفته است.

فرودگاه مدینه منوره " Madinah - Prince Mohammed Airport "  یک فرودگاه کوچک است که سعودیها در سالهای اخیر آن را کمی توسعه داده اند و بنا بر بیشتر آن دارند تا این فرودگاه قیافه و مشخصات یک فرودگاه بین المللی را پیدا کند.

فرودگاه مدینه منوره یک باند برای فرود و برخاستن دارد و هم این محدودیت ، عملیات فرودگاهی را با توجه به حجم ترافیک فرودگاه کم و کند می کرد.

فعالیت فرودگاه مدینه منوره همزمان با بازسازی آن ادامه دارد ولی پروازها بخصوص پروازهای بین المللی با هواپیماهای بزرگ به آن محدود شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران عمره گزار ایرانی بواسطه همین عملیات ساختمانی اینک اغلب به جده می روند واز آنجا و با انوبوس راهی مدینه منوره می شوند که حدودا 400 کیلومتر فاصله دارد.

از ایران اینک در طول هفته یک و یا دو پرواز بسته به برنامه به فرودگاه مدینه منوره انجام می شود که آنرا نیز هواپیمایی سعودی انجام می دهد .

اخبار مرتبط:

تحولی بزرگ در جابجایی حجاج با توسعه فرودگاه مدینه / ظرفیت نهایی 12 میلیون زائر  


| شناسه مطلب: 9149







نظرات کاربران