همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در حرم رضوی برگزار می‌شود

پانزدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه با محوریت قرآن و امام جواد (ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، پانزدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه به همت مرکز بانوان و امور خانواده آستان قدس رضوی و مؤسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) قم هشتم آذرماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.


با توجه به رویکرد همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه که با محور قرآن و امام جواد (ع) برگزار خواهد شد، مشهد مقدس و حرم رضوی برای میزبان این همایش انتخاب شد.


700 نفر از بانوان قرآن‌پژوه در این همایش شرکت می‌کنند و مقالات خود را با محوریت امام جواد (ع) و مباحث قرآنی در این همایش ارائه خواهند کرد.


19 نفر از محققان شاخص و برجسته که در رشته‌های قرآنی کار انجام داده و دارای رتبه هستند در این همایش تقدیر می‌شوند. لوح تقدیر برگزیدگان پانزدهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه مزین به امضای آیت‌الله سبحانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی خواهد بود.


تاکنون 14 دوره از همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه با حضور روسای قوای سه‌گانه در تهران برگزارشده و مقام معظم رهبری در هفتمین دوره این همایش حضورداشته‌اند.


 


| شناسه مطلب: 91499




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران