نشست های نشست های نشست های بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست های نشست های نشست های نشست های نشست های

نشست های "ادلاء" مدینه برای برگزاری حج تمتع با 72 بعثه جهان

موسسه ادلاء در حال حاضر به نشستهای خود با بعثه های حج کشورهای مختلف برای بررسی آمادگی های زودهنگام برای حج تمتع آینده ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روزنامه عکاظ،  عبدالرحیم عکور وزیر اوقاف و مقدسات اسلامی تعداد حجاج اردنی را که فریضه حج تمتع را در موسم آتی به جا خواهند آورد، حدود 10 هزار نفر دانست که به گفته وی از راه خشکی وارد عربستان خواهند شد.

عکور در دیدار با "یوسف حواله" رئیس شورای اداری موسسه "ادلاء" در مدینه منوره تدابیر مربوط به ورود حجاج اردنی و اسکان و خدماتی که دریافت خواهند کرد، بررسی کرد.

وزیر اوقاف اردن همچنین از تلاشهای دولت عربستان در زمینه فراهم کردن راههای راحتی برای ضیوف الرحمن تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، از سوی دیگر، رئیس شورای اداری موسسه ادلاء، تمایل بعثه اردنی برای تقویت عملکرد و پیگیری دقیق جزئیات خدماتی که به حجاج ارائه می شود، سبب تسهیل اقدامات موسسه ادلاء در خدمات رسانی به طور کامل و بدون هر گونه مانع می شود.

به گفته وی، موسسه ادلاء در حال حاضر به نشستهای خود با بعثه های حج کشورهای مختلف ادامه می دهد، وی تعداد بعثه ها را 72 بعثه دانست و هدف از این نشستها را بررسی آمادگی های زودهنگام برای حج تمتع آینده دانست.


| شناسه مطلب: 9151







نظرات کاربران