وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است

وزیر حج عربستان: خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است

وزیر حج و عمره عربستان تاکید کرد خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است و همه دستگاه‌ها و امکانات را در این زمینه به کار می‌گیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از وزارت حج سعودی، محمد صالح نتن تاکید کرد خدمت به حجاج و عمره‌گزاران یک مسئولیت ملی است که همه آن را برای خدمت به ضیوف الرحمن درک می‌کنند. 


وی خاطر نشان کرد تمام بخش‌های  دولت را برای به کارگیری امکانات و همه بخش‌های خدماتی و کادرهای خود در راستای خدمت به ضیوف الرحمن مشتاق هستند.


وی تصریح کرد ما به این چشم دوخته‌ایم که تسهیلات بزرگی ارائه شود که به آنها این امکان را بدهد تا  تمام تدابیر را فقط با دستگاه هوشمند خود به پایان برسانند.


محمد صالح بن طاهر بنتن پیشتر در یک همایش با عنوان همایش فرهنگی مکه با شعار چگونه می‌‌توانیم در توسعه شهرهای خود برای خدمت به حج وعمره الگو باشیم، بر ارائه بهترین خدمات در این زمینه تاکید کرده بود.


بنتن اخیرا به شبکه العربیه نیز گفته بود که برای ارائه خدمات دیجیتال پیشرفته در حج و عمره تلاش خواهیم کرد. وزارت حج عربستان از امضای تو  توافقنامه در راستای خدمت رسانی به حجاج و عمره‌گذاران  خبر داده بود.


| شناسه مطلب: 91531




عربستان عمره



مطالب مرتبط

نظرات کاربران