فراخوان پژوهشی اربعین ویژه بانوان طلبه اعلام می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی اربعین در تهران گفت: در تلاشیم پس از برگزاری جلسات مشترک با حوزه علمیه خواهران استان تهران، به‌زودی فراخوان پژوهشی اربعین را اعلام کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام مسعود حاجی‌ابراهیمی گفت: سومین جلسه مشترک کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در تهران با مدیران حوزه علمیه خواهران این استان، هفته آینده برگزار می‌شود.


وی با اشاره به تغییر مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان تهران افزود: به تازگی حجت‌الاسلام محمدحسین کبیریان به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران معرفی شده است که هفته آینده سومین جلسه کمیته فرهنگی اربعین در تهران با حضور ایشان برگزار خواهد شد و در زمینه فعالیت‌‎های پژوهشی و فرهنگی اربعین ویژه بانوان طلبه تصمیم خواهیم گرفت.


مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در تهران تصریح کرد: پیش از این با حضور حجت‌الاسلام سید محمدرضا آقامیری مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان تهران، همچنین شماری از مدیران پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران در خصوص برنامه‌های پژوهشی بانوان طلبه در حوزه اربعین جلسات مختلفی داشته‌ایم که بر فعالیت مشترک پژوهشی در حوزه اربعین تأکید داشتند.


وی یادآور شد: در تلاش هستیم پس از برگزاری جلسات مشترک با حوزه علمیه خواهران استان تهران، به‌زودی فراخوان پژوهشی اربعین را ویژه بانوان طلبه اعلام کنیم.


| شناسه مطلب: 91572




اربعین



نظرات کاربران